Shopping Cart

Reklamační řád

  1. Tento reklamační řád se vztahuje na prodej zboží na webových stránkách obchodu balonkysheliem.cz ; IČ: 05938457, se sídlem Slavojova 108/8, Praha 2, (dále jen jako ”Prodávající”).

2. Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která na základě objednávky kupuje zboží od Prodávajícího, anebo i požaduje jeho odeslání příjemci na určené místo (dále jen „Kupující“).

3. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal:

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání takové vlastnosti, pak takové, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy Prodávajícího;
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se věc obvykle používá;
  • je věc odpovídající množství
  • vyhovuje věc požadavkům právních předpisů

4. Kupující tímto bere na vědomí, že Prodávající se zaměřuje na prodej heliem nafouknutých balónků, tedy zboží, které podléhá rychlé zkáze. Vzhledem ke skutečnosti, že předmětem kupní smlouvy jsou heliem nafouknutý balonky, jako zboží podléhající rychlé zkáze, nelze po uskutečnění dodávky objednávku stornovat ani od uzavřené kupní smlouvy odstoupit vyjma postupu dle odst. 5 níže.

5. Kupující nebo příjemce je povinen při osobním převzetí od prodávajícího zkontrolovat přebírané zboží. V případě, že je zboží poškozeno nebo má jiné vady, je Kupující nebo příjemce oprávněn převzetí zboží odmítnout, nebo zboží převzít s výhradou jeho poškození či vady. Kupující je současně v takovém případě povinen oznámit toto poškození či jinou vadu zboží Prodávajícímu na tel. +420 774 158 237 nebo na email reklamace@balonkysheliem.cz, a to do 12 hodin od převzetí zásilky, kdy měl Kupující nebo příjemce možnost si zboží prohlédnout. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

6. V případě prokazatelného poškození či jiné vady zboží má Kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží, bezplatné odstranění vady zboží, nebo na jeho výměnu, pokud to není vzhledem k povaze poškození či vady nepřiměřené. Není-li výměna zboží možná, je Kupující oprávněn od smlouvy odstoupit. Kupující zvolí nárok z odpovědnosti za vady současně s oznámením poškození či vady zboží.

7. Prodávající neodpovídá za poškození zboží, které způsobil Kupující a/nebo Příjemce např. mechanickým poškozením vzniklým neopatrnou manipulací či zanedbáním alespoň základních podmínek používání zboží (slunečný svět, temperatura, vlhkost a t.d.).

8. Prodávající neodpovídá za chybné kontaktní údaje příjemce ani za to, že příjemce nebyl z jakéhokoliv důvodu v přepravní lhůtě zastižen na místě určeném v objednávce.

K poskytování služeb využíváme cookies. Procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací.

This site is registered on wpml.org as a development site.